skip_main skip_menu skip_search

Máte dotaz? Jsme tu pro vás Michal +420 591 140 535, Po–Pá, 8:00–16:00

icon_in_basket 0 Prázdný
Marek Děngl

Mirka Zákaznická podpora

Váš košík je prázdný

Přidejte do něj vybrané zboží. Přemýšlíte, kde začít?

Prohlédněte si nejprodávanější kusy nebo využjite naši poradnu.

Možnosti doručení

Vše pečlivě zabalíme a pošleme přepravcem, kterého si vyberete. Objednávku si můžete vyzvednout i osobně v naší hlučínské prodejně.

balik-do-ruky ČP – balík do ruky 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
gls Kurýr GLS 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
vydejni-mista Výdejní místa Od 59 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
WEDO Kurýr WEDO 79 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
kuryr-123 Kurýr 123 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
ups Kurýr UPS 200 Kč -
vyzvednuti Vyzvednutí na prodejně   0 Kč Zdarma

 

A. Česká pošta – balík do ruky

  1. Zboží vám ČP přiveze na vybrané místo.
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku poště předáme.
  3. V datum doručení dostanete od pošty SMS o přesném času. Pokud vás zaměstnanec ČP nezastihne, nechá ve schránce info o uložení balíku na příslušné poště. Zde je k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.

 

B. GLS kurýr

  1. Balík vám doručí společnost GLS na požadované místo
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
  3. Přepravce se předem ozývá se stavem zásilky a datem doručení. 

 

C. VÝDEJNÍ MÍSTA

Pokud to rozměry balíku umožní, chceme vám nabídnout co nejvíce výdejních míst. Každý dopravce má své limity na velikost a hmotnost zásilek. Dle nich se zobrazují možnosti výdejen pro váš konkrétní nákup.

  1. Při odeslání balíku vám pošleme potvrzující e-mail.
  2. Objednávka dorazí na vybrané výdejní místo pošty, Balíkovny, Zásilkovny do AlzaBoxu či Z-BOXU.
  3. S informacemi k balíku i jeho vyzvednutí se vám ozve zvolený přepravce.

 

D. KURÝR WEDO

  1. Balík vám bude doručen na požadované místo.
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
  3. O doručení zásilky vás WEDO informuje přes SMS a e-mail v den doručení. To probíhá v pracovní dny mezi 8 až 18 hodinou. 

 

E. KURÝR 123

  1. Objednávku předáme společnosti Kurýr 123. Ta vám ji doručí na požadované místo.
  2. Budeme vás kontaktovat ve chvíli, kdy Kurýr 123 od nás zásilku převezme.
  3. S detaily a termínem doručení se vám pak už ozve samotný dopravce.

 

F. UPS kurýr

  1. Doručení na dané místo společností UPS.
  2. Jakmile objednávku předáme UPS, přijde vám od nás i přepravce potvrzení e-mailem.
  3. V den dovozu posílá kurýr sms nebo volá ohledně času doručení.

 

G. Vyzvednutí na prodejně – U Cihelny 230/3, Hlučín

  1. Když je objednávka připravena, ozveme se vám, že si ji můžete vyzvednout.
  2. Na prodejně vás počká 7 dní. Po telefonické domluvě se dá lhůta prodloužit.
  3. Při osobním odběru si připravte číslo objednávky.

 

Odpovědi na nejčastější dotazy k platbě

Do kterých zemí doručujete zboží?

  • Česko: po ČR vám doručíme produkty, které si objednáte na Balistas.cz.
  • Slovensko: zboží objednané na Balistas.sk dodáváme výhradně na Slovensko.
  • Polsko: z e-shopu Balistas.pl doručujeme objednávky do Polska.
  • Evropa: z e-shopu Balistas.com vám zboží dodáme do následujících zemí: Německo, Rakousko, Francie, Itálie, Španělsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Belgie, Holandsko, Řecko, Portugalsko, Finsko, Lucembursko, Dánsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva, Irsko, Bulharsko.

 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

  • Jakmile vaši objednávku přijmeme, zašleme vám e-mail s odkazem pro její sledování. Odkaz je zprovozněný zpravidla do pár hodin. 
  • Pokud v objednávce uvedete i telefonní číslo, obdržíte od přepravce SMS info o doručení. 

 

Může být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?

  • Ano – dodací adresa se může lišit od té fakturační
  • Důležité! Obě adresy se musí nacházet ve stejné zemi.

Naposledy navštívené produkty

+420 591 140 535 Po–pá: 8–16 hod. Položit dotaz