skip_main skip_menu skip_search

Možnosti doručení

Vše pečlivě zabalíme a pošleme přepravcem, kterého si vyberete. Objednávku si můžete vyzvednout i osobně v naší hlučínské prodejně.

balik-na-postu-2 ČP - balík na poštu 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
balik-do-ruky ČP – balík do ruky 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
ppl Kurýr PPL 89 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
ups Kurýr UPS 200 Kč Doručení zdarma od 3 000 Kč
vyzvednuti Vyzvednutí na prodejně  0 Kč Zdarma

 

A. Česká pošta – balík do ruky

  1. Zboží vám ČP přiveze na vybrané místo.
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku poště předáme.
  3. V datum doručení dostanete od pošty SMS o přesném času. Pokud vás zaměstnanec ČP nezastihne, nechá ve schránce info o uložení balíku na příslušné poště. Zde je k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.

 

B. Česká pošta – balík na poštu

  1. Zboží si vyzvednete na vybrané pobočce ČP.
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
  3. Jakmile bude připravena k vyzvednutí, přijde vám SMS, kterou na poště předložíte.
  4. Bude zde uložená 7 kalendářních dnů.

 

c. PPL kurýr

  1. Balík vám doručí společnost PPL na požadované místo
  2. Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
  3. Přepravce se předem ozývá se stavem zásilky a datem doručení. 
  4. PPL doručuje produkty s výškou do 120 cm a váhou max. 31 kg.

 

d. UPS kurýr

  1. Doručení na dané místo společností UPS.
  2. Jakmile objednávku předáme UPS, přijde vám od nás i přepravce potvrzení e-mailem.
  3. V den dovozu posílá kurýr sms nebo volá ohledně času doručení.

 

e. Vyzvednutí na prodejně – U Cihelny 230/3, Hlučín

  1. Když je objednávka připravena, ozveme se vám, že si ji můžete vyzvednout.
  2. Na prodejně vás počká 7 dní. Po telefonické domluvě se dá lhůta prodloužit.
  3. Při osobním odběru si připravte číslo objednávky.

 

Odpovědi na nejčastější dotazy k platbě

Do kterých zemí doručujete zboží?

 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

  • Jakmile vaši objednávku přijmeme, zašleme vám e-mail s odkazem pro její sledování. Odkaz je zprovozněný zpravidla do pár hodin. 
  • Pokud v objednávce uvedete i telefonní číslo, obdržíte od přepravce SMS info o doručení. 

 

Může být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?

  • Ano – dodací adresa se může lišit od té fakturační
  • Důležité! Obě adresy se musí nacházet ve stejné zemi.

+420 591 140 535 Po–pá: 8–16 hod. Položit dotaz