Hot line: +420 591 140 535
(Po–Pá, 8:00-16:00)

Kontaktujte nás

Michal Ngo
technická podpora
Telefon: +420 591 140 535

Velkoobchod

David Hanusek
velkoobchod

Adresa firmy a výdejní místo e-shopu

BULLET PROJECT s.r.o.
U Cihelny 230/3, Hlučín, 748 01

Slevový systém

  • sledovat stav objednávek
  • sleva 2% pro registrované
Přejít do košíku
Kusů: 0 ks
Celkem: 0 Kč
ProduktKusůCena
V košíku není zboží
Celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 3 000 Kč a dopravu máte zdarma

 
Přejít do košíku
00 Kč
Reklamace

Reklamace

Reklamační podmínky

1. Odpovědnost za vady zboží a záruka


Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Délka záruční doby je u většiny zboží stanovena zákonem na 24 měsíců až na výjimky uvedené v zákoně. U zboží použitého (bazarového, repasovaného) je záruční doba zkrácena na 12 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží
  • odstoupením od kupní smlouvy

2. Postup reklamace

Pro uplatnění reklamace využijte prosím formulář na začátku této stránky, který vás reklamací provede.

3. Neoprávněná reklamace zboží

Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizované servisní organizace dané značky.

Heureka

Novinky e-mailem

Chci být jako první informován o novinkách a výhodných akcích

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů