Hot line: +420 778 772 453
(Po–Pá, 8:00-16:00)

Contact us

Technical support/ retail
Jan Kaleta
E-mail: kaleta@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 198-086-472
Skype: ja.mal
Phone: +420 733 766 057

Technical support/ wholesale
Ing. Marek Děngl
E-mail: dengl@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 299-532-572
Skype: tigr
Phone: +420 777 836 378

Shop adress

BULLET PROJECT s.r.o.
1. Máje 849, Bohumín
Phone: +420591140535

Slevový systém

Přejít do košíku
Kusů: 0 ks
Celkem: 0 Kč
ProduktKusůCena
V košíku není zboží
Celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 500 Kč a dopravu máte zdarma

 
Přejít do košíku
Reklamace

Reklamace

Reklamační podmínky

1. Odpovědnost za vady zboží a záruka


Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Délka záruční doby je u většiny zboží stanovena zákonem na 24 měsíců až na výjimky uvedené v zákoně. U zboží použitého (bazarového, repasovaného) je záruční doba zkrácena na 12 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží
  • odstoupením od kupní smlouvy

2. Postup reklamace

Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

  • Vyplňte formulář, který najdete na konci tohoto textu , kde uvedete zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady.  Jako kod reklamace zadejte libovolný kód, který bude pro Vás lehce zapamatovatelný.
  • Zašlete zboží na adresu: BULLET PROJECT s.r.o., 1. Máje 849, Bohumín 73531 spolu s vygenerovaným formulářem.
  • Zboží zasílejte pouze v originální obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného servisu nebo do sídla naší provozovny.
  • Při osobním podání reklamace je nutné zboží předat též včetně původního obalu nebo odpovídajícího obalu zajišťující bezpečný transport. V opačném případě prodávající neručí za případné mechanické poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného servisu.

3. Neoprávněná reklamace zboží

Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizované servisní organizace dané značky.

Sledování stavu vaší reklamace

Zadejte kód reklamace, který vám přišel emailem.

Kód reklamace:

Nová reklamace

Celé Jméno a Příjmení: *
Vaše celá Adresa: *
Váš E-mail: *
Váš Telefon: *
Číslo objednávky: *
Kód reklamovaného zboží: *
Název reklamovaného zboží:
Adresa zboží v shopu:
Popis závady: *

Heureka

Novinky e-mailem

Chci být jako první informován o novinkách a výhodných akcích

Garantujeme že:
  • e-mail Vám přijde maximálně jednou za měsíc
  • Váš email komukoliv dalšímu neposkytneme
  • kdykoliv se můžete odhlásit